İnşaatta Adam Öldü

Selam. Çok oldu yazmayalı ve inşaat hakkında da gelişmeleri yazmayalı. Yine resimler çekiyor idim ve gelişmelerden sizleri haberdar etmek amacı ile fakat dün bunu kesinlikle yazmam gereken bir olay oldu.


İnşaatta neler oluyor dizisi olusturdugum zaman hep iyi şeyler ve ileri düzeydeki bir ev nasıl oluyor, inşaatlar nasıl ev oluyor gibisinden bir dizin yapmayı hayal ederek çıktım yola. Hiç hayal etmediğim ve olmasını istemediğim bir olay oldu.  İnşaatta adam öldü şeklinde bir yazı yazmam gerektiğini anladım. İnşaattan 20 metre aşağı düşerek adam hayatını kayıp etti. Olay yerine gelen ambulans bile fayda etmedi, belki de direk ölmüş idi. Kısaca özet ile bir inşaatta adam öldü. Ölüm anını ya da yere düşme anını görmedim ki iyi ki de görmedim. Bilmiyorum adamı tanımıyorum görmedim bile yüzünü ama insanı çok etkiliyor. Ölüm başkası üzerinden bile olsa hatırlanıyor, dünyalık şeyler bir anda soyutlanmış olarak karşımıza çıkıyor.  Adam elli yaşlarında biriymiş. Tam da güvenlik için bant çeker iken nasıl oldu ise düşmüş. Artık inşaatta ölen İsrafil bey için yapacak birşey yok. Mekanı cennet olsun inşallah. 
Yazdım gitti çünkü, her an birileri ölüyor ve tersi olarak birileri doğuyor. Dün de bir inşaatta adam öldü. Öldü ve bitti.

Yorumlar