Diyetteki Kalori Hesabı

Tekrar selam. Diyetteki kalori hesabı ile geçen beşinci güne merhaba demeden, dördüncü günün özetini sizlere aktarmak için yine aldım, elime tableti ve başladım yazmaya.

Diyetteki kalori hesabı çok kolay yapılır. Bunu bilince yediklerimizin değerini ve ölçüsünü bildiğimizde ne kadar doğru yada tam tersi ne kadar yanlış yediğimizi anlarız. Bunun önüne geçmek için lütfen sizlerde yediklerinize ve içtiklerinize dikkat ederek mutlaka kalori hesabı yapınız.
Sabah yine limonlu su ve cevizli su içtim. Bir bardak ondan bir bardak 200 ml kadar diğerinden.

07.00 ile detoks suyumuz ile güne başladık. Bunu önceki günden hazırlıyorum. Bir gece dolapta beklemiş oluyor.

Kahvaltı için saat 07.16 gibi dolu hatta dop dolu bir kahvaltı oldu. Marul, beyaz peynir, maydanoz, kırmızı biber, yeşil biber, domates, havuç ve yumurta beyazı ile doya doya bir kahvaltı yaptım. Yapmış olduğum bu kahvaltı toplamda 218 kalori etti.

Ara öğün hesabı diyetteki kalori hesabı önemliliğini koruduğundan bir domates çorbası içtim. 130 ml kadarı 54 kalori yapıyor.

Maden suyu unutmayalım. Saat 11.43 gibi bir soda içtim.

Tekrar 11.55 de bir adet 74 gram kadar muz yedim. Muz ise 66 kalori etti.

Öğle yemeği için saat 13.45 de kadın budu köfte, lahana, bamya ve kısır yedim. Bunların da toplam kalori değeri 619 oldu.

Ara öğün hesabı yüne iki adet mandalina yedim. 100 gram etti ve bu da 56 kalori ediyor.

Akşam yemeği tarzında yoğurt ve kıyma yedim. Bunlarda 177 kalori kadar etti.

Son öğünüm ise tabi ki fındık, fıstık hesabı oldu. Tabi ki kahve eşliğinde. Bugünlük böyle idi. 1650 kalori civarı almış oldum.  Yakmış oldum kalori ise 464 kalori idi.


Yorumlar

  1. Bi ara ben de yazardım aldığım kalorileri, cidden işe yarıyor ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder