Yeni Yıl Diyeti

Yeni Yıl Diyeti

Tekrar selam.  05.01 yeni yılların ilk günleri  evet herkes gibi bende biraz kaçırmış oldum. Bu sebep ile yeniden düzenimize devam ediyoruz ve diyet değil sağlıklı yaşam için yediklerimizin kalorisini hesap ediyoruz.

Yeni yıl diyeti ile kalori hesabı yapmaya devam ediyoruz. Sabah erken kalkmaz adetiniz olsun. Ben altıda kalkarak bir elma yedim.

Saat yedi sularında detoksumuzu içmeye başlayalım.  Yeni yıl diyeti için öncelikle bazı şeyleri önceki günden hazır eder iseniz daha kolay ve daha kararlı olarak yola devam edersiniz. Ben detoks suyumu önceden hazırlıyorum. Hafta içi beş gün 1 litre kadar detokslu bir litre kadar da normal su içiyorum.

Kahvaltı 07.31 gibi yaptım. Resimdeki gibi tost yaptım. Zaten 279 kalori o yaptı. Salata, domates derken 372 kaloriyi geçtik.

Saat 11.27 gibi bir ara öğün hesabı ile 80 gr kadar taneli nar ve 180 ml kadar süt içtim. Bunlarda 145 kalori kadar etti.

Maden suyu önemli diyoruz ve her gün bir tane içiyoruz.

Öğle yemeği için yediklerim 707 kaloriyi gördü. Ben bir nohuttun bu kadar kalorili olduğunu düşünmüyor idim. Ama maalesef 405 kalori kadar etti. Cacık ta bayağı kalorili derken 12.49 gibi 700 kaloriyi gömdük.

13. 25 gece bir yeşil çay içtim. Her gün bir fincan yeşil çayda içmeyi ihmal etmeyelim.

Türk kahvesini bir saat kadar sonra içtim. Duble olarak 14.36 da.

Son öğün olarak 27gr kadar kabak çekirdeği, 8 gr fındık ve 8 gr kadar ceviz yedim. 16.05 de bunlar da 241 kalori kadar yapmış oldu.

Yeni yıl diyeti yapar iken Cuma günü toplam 1469 kalori kadar almış oldum.  Bunun 430 kalorisini yakmış oldum.
Yazdim gitti yeni yılda ilk yazımı da;)

Yorumlar