Yeni Yıl Diyetleri

Yeni Yıl Diyetleri

Diyette olanlara kocaman selam olsun. 09. Ocak 2018 tarihinde diyete devam ediliyor. Yeni yıl diyetleri böylece hala yolunda sayılır.  Umarım sizde bazı kararlar almış ve onlara büyük bir kararlılıkla devam ediyorsunuz.

Bugün Salı günü için neler yendiğine biraz göz atalım. Güne kocaman bir günaydın ile başladık. Önceki gün hazırladığım suları içmeye başladım.

Yeni yıl diyetleri bir ay daha bitecek iken, biz hala sağlıklı beslenmekten vazgeçmiyoruz. Bunun için sabah kahvaltısında sebzelerden yararlanıyoruz.
Maydanoz, havuç, kırmızı biber, yeşil biber, zeytin, yumurta beyazı ve lor peyniri ile güzel bir kahvaltı yaptım. O kadar çok şey bir simitten daha az kalori ya da bir poğaçadan 222 kalori etti. Tercih bizim elimizde.

Ara öğün için saat 10.24 gibi bir ayran içildi. Ayran 180 ml ve 54 kalori ediyor.
11.30 gibi bir  maden suyu içildi.

Öğle yemeği için çorba, tavuk butu ve salata ile 500 kaloriyi aldık. Saat 12.00 da.
13.32 gibi yeşil çay içildi.

Bir saat kadar sonra bir Türk kahvesi ve bir hurma yendi.
Hurma 23 kalori etti.

Akşam yemeği için 100 gr kadar misket köfte 16.36 da yendi. Bunlar da 246 kalori etti.
Beş çayı tadında çerezlerimi koydum. Tabi ki meyvelerimde bunların hepsi yine 500 kalori kadar etmiş oldu.

Bugün sonunda ben yediklerimden 1495 kalori almış oldum. 11.026 adım atarak bunun 392 kalorisini yaktım. Bugünde böyle yeni yıl diyetleri şeklinde  geçmiş oldu.
 

Yorumlar