Haydi Uzasın Saçlar

Haydi Uzasın Saçlar

Bir bayan için saç önemlidir.  Saç vücudun merkezi halindedir. Başımızda yer alması bunun da kanıtıdır. Baştan aşağı süzmek algısı ile göze ilk gelen saçtır.  Bu gibi sebeplerden dolayı saç önemlidir. Sözü çok uzatmak istemiyoruz ve hemen haydi uzasın saçlar diyerek bir yola çıkıyoruz. Bu yolda birkaç önemli detay söylemek istiyorum. Herşey birbiri ile bağlantılı olarak devam eder, yani siz sağlıklı beslenmez iseniz ya da dış etkenlere karşı kendinizi korumaz iseniz istediğiniz kadar para dökün, zaman harcayın sonuca varamazsınız.

Haydi uzasın saçlar bakalım o çelimsiz saçlar. Nasıl mı, ilk olay kendi içinizde olan bakımdır. Bu demek ki, beslenme. Sağlıklı şekilde saç uzatıcı besinler yer iseniz, daha kolay uzar, yolunuza daha kolay ulaşabilirsiniz. Bu besinleri teker teker yazmayalım. Siz sadece yediklerinize dikkat eder iseniz, sebze ve meyveyi bol yer, süt içerseniz gibi şeylerle bu mümkün olabilir.  Haydi uzasın saçlar için;
İkinci bir adım ise düzenli olmak bunun içine yemenizi ve içmenizi de katıyorum. Düzenli beslenmek ve uyumak. Uykun düzeni de önemlidir. Bunun da belirli saatleri gece 12 ile 2 arsında yaklaşık olarak uyumak lazım ki güzellik hormonlarımız daha güzel salgılanabilsin. Evet yedik, içtik bir güzelde uyuduk. Stresten de uzak durmalıyız. Sonuçta herşeye zararlı saça da vardır zararı.
Haydi uzasın saçlar için birde bir maske tarifi verelim olur mu;  maskeyi sen uyguladın mı ki bize öneri yapıyorsun diyeceksiniz. Evet yaptım. Boş zamanlarımda hem kendimi dinlendirmek için yaparım böyle şeyler bu neden ile ben de yaptım ki sizlere de öneriyorum. Tabi ki maska için malzemelerimiz;



*bir yağ alın saç için önerilen çam terebentin yağı bende onu kullandım. Evigen diye bir ampul var bunu eczaneden alıyoruz. Eczaneden birde bemiks ampul var onu alıyoruz. Bunlar ucuz şeyler, çok tutmaz. En önemli faktör ana madde doğum kontrol hapı herhangi bir markanın ürünü olan 21 günlük o hap.
Yapılışı; basit malzemeleri karıştırıyoruz. Bunun için hapların isterseniz yarısını ezip bu karışıma katın, bunu maske gibi zeytinyağı ile karıştırarak kafanıza sürün. Aynı şekilde ben maske yapmaya üşenirim diyenlerde zeytinyağı katmadan kullanmış olduğunuz şampuanın içerisine katın ve biraz kafanızda bekleyerek duşunuzu alın. Maske yapacak olur iseniz durabildiği kadar dursun, yağlı kalmamasına özen gösterin dışarda oluyor iseniz yoksa hafif yağlı olması iyidir. Şampuan içerisine katacak iseniz, bu reklamlarda çıkan o saçma sapan olan şampuanları kullanmayın. Bunun yerine ampulleri alır iken eczaneden şampuanı da alın.
Yazdım gitti; ben uzasın saçlar ile yaptım ilk şey saydım maddelere dikkat etmek, ben maske de yaptım aynı şekilde şampuanıma da kattım. Ben anlamadım uzamış mı diye ama bir anda o süreç geçtikten sonra yani iki ay boyunca hafta da bir maske yaptım ve şampuan bitene kadar kullandım iki ay anlamadım bir şey ama üçüncü ayda uzadığını fark ettim. Zaten üç ay olmuş saç tabi ki uzayacaktır.  Ama benim saçım bana küsmüş uzamıyor idi. Bu neden ile bu yöntemleri  denedim. Güzel sonuçlar aldım ve sizlere de tavsiye ettim.

Yorumlar